مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-01اقتصادي

اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار نهایی شد


مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از نهایی شدن اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت باز آفرینی شهری خبرداد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از نهایی شدن اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت باز آفرینی شهری خبرداد.

محمدصدیق ثابتی با اشاره اینکه طرح هفت باغ سنندج بزرگترین طرح بازآفرینی شهری در غرب کشور است اظهار کرد: فاز اول هفت باغ سنندج با اولویت باغ کتاب در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در مکان انبار غله واقع در خیابان اکباتان احداث می شود.

وی افزود: در جلسه ای که در دفتروزیر محترم راه و شهرسازی و با حضور استاندار کردستان وصاحبان اراضی مورد نظر در این طرح برگزار شد تصمیم لازم برای شروع عملیات اجرایی فاز اول این طرح تا پایان امسال گرفته شد.

ثابتی با اشاره به نیاز فاز اول این طرح به 40 میلیارد تومان اعتبار، خاطرنشان کرد: 10 میلیارد تومان از این اعتبارتوسط شرکت بازآفرینی شهری اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: باغ کتاب دارای هفت سوله و یک محوطه فرهنگی خواهد بود و مقرر شده کتابخانه مرکزی شهر سنندج به این محل منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار نهایی شد

اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار نهایی شد